Пн -Чт : 08:00 - 17:00, Пт : 8:00 - 15:45 обід з 12:00 до 12:45

office@teplo.od.ua

(048) 705-61-00

(048) 705-62-28

Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси»

ДодомуНовиниДиректорка КП «Теплопостачання міста Одеси» Ганна Позднякова презентувала представникам ЗМІ підсумковий звіт...

Директорка КП «Теплопостачання міста Одеси» Ганна Позднякова презентувала представникам ЗМІ підсумковий звіт про результати роботи підприємства в перший рік свого керівництва

22 грудня 2020

22 грудня 2020 року директорка КП «Теплопостачання міста Одеси» Ганна Позднякова презентувала представникам ЗМІ м. Одеси підсумковий звіт про результати роботи підприємства в перший рік свого керівництва.

Ганна Іванівна очолила КП «ТМО» в грудні 2019 р. Під новим керівництвом підприємство вступило в 2020 рік зі старими проблемами, а саме 1,3 млрд. грн кредиторської та 600 млн. грн дебіторської заборгованостей і заарештованими рахунками.

Згідно з матеріалами звіту, в таких умовах вперше за багато років вдалося працювати без збоїв в подачі тепла впродовж всього опалювального періоду, а ще — не витратити жодної копійки бюджетних коштів на підрядників, врегулювати проблему 140 млн. грн заборгованості перед НАК «Нафтогаз України», скоротити збитки попереднього року на 77 млн. грн, регулярно і вчасно виплачувати заробітну плату працівникам КП, що з 2018 року взагалі не виплачувалась і багато іншого.

В 2020 підприємству вдалося зберегти кадровий потенціал при 100% оплати праці. Так, восени 2018 року зупинка видачі заробітних плат співробітникам КП «ТМО» призвела до масових звільнень і серйозного відтоку фахівців. Станом на 15 квітня 2019 року для нормальної роботи КП «Теплопостачання міста Одеси» бракувало 376 спеціалістів і кількість необхідних кадрів продовжувала зростати. З січня 2020 після року затримки в КП «ТМО» відновлено видачу заробітних плат, в зв’язку з чим на підприємство почали повертатися співробітники. Станом на грудень 2020 року в КП «Теплопостачання міста Одеси» заборгованостей по виплатам співробітникам немає, більш того — вперше за останні роки колектив КП отримує заробітну плату вчасно.

Крім того, в КП «ТМО» почали розробку актуальної Схеми тепломереж, якої в Одесі не було понад 25 років. Схема тепломереж — найважливіший після Генплану і зонінгу документ, без якого неможливо визначити точні суми фінансування для модернізації теплового господарства, пріоритетність оновлення основних теплових магістралей та економічний ефект проектів з енергоефективності для міста. В середині 2021 року в КП «ТМО» очікують до здачі проект, що зібрав максимум даних про діючу систему теплового господарства міста. Нова схема ляже в основу довгострокової інвестиційної програми з розвитку системи теплопостачання.

19 червня 2020 року КП «ТМО» підписало меморандум про співпрацю з проектом Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Це — перший випадок участі Комунального підприємства Одеси в програмі такого рівня за всю історію незалежної України. Мета проекту — вивести систему централізованого теплопостачання міста на сучасний європейський рівень. Пілотний проект USAID дасть можливість знизити вартість і споживання тепла в Одесі на 40%.

Серед досягнень 2020 року в сфері економічного розвитку — реструктуризація 11,2 млн грн. боргу НАК «Нафтогаз України»: тобто, одеські тепловики виплатять борг за газ рівними частинами протягом 5 років, що дозволить врятувати 116 млн. грн. міського бюджету, списавши на цю суму штрафи і пеню за несвоєчасну плату. Крім того, вперше за багато років НАК «Нафтогаз України» викреслив одеських тепловиків зі свого «чорного списку» сумнівних боржників і підприємств, що можуть зірвати початок опалювального сезону. Весь цей комплекс заходів очільниця КП «ТМО» Ганна Позднякова назвала важливим кроком на шляху виведення підприємства з кризи, що не став би можливим за постійного зростанні суми пені та штрафів заборгованості в період з 2011 року.

Не зважаючи на блокування білінгової системи та інші проблеми підприємства, в 2020 році КП «ТМО» вдалося зібрати чималий відсоток платежів з населення, скоротити його заборгованість на 140 млн. грн. Раніше підприємству вдалось позбутися сумнівного «партнера», який понад 10 років «викачував» з КП гроші за «підтримку» білінгової системи обліку спожитої теплоенергії. Для відновлення знищених хакерами масивів даних
до роботи над цією програмою було залучено Департамент інформації Міськради: наразі його фахівці намагаються самостійно адмініструвати програму.

Їм вдалося відновити знищені дані, проте доступу до самої програми у підприємства як і раніше немає. В зв’язку з цим в КП «ТМО» планують розробити нову систему обліку, а всі її дані зберігати на сервері Міськради, що має для цього всі необхідні сертифікати безпеки. Замість покупки нової програми підриємство вдосконалить наявний програмний комплекс «Айті підприємство» — за вийнятком модуля білінгу для виставлення рахунків абонентам, він містить всі необхідні модулі і інструменти здійснення нормальної господарської діяльності. З новим модулем на базі системи в КП «ТМО» ніяких шахрайських схем не повториться: платити за обслуговування програми не доведеться, сервери з інформацією захистять згідно усіх технічних вимог, а адмініструвати програму будуть безпосередньо на підприємстві. За словами Позднякової, модуль білінгу запровадять в КП вже на початку 2021 року, чим системно вирішать проблему платіжок для всіх його абонентів.

За 2020 рік вдалося позбутися й інших корупційних схем, що грабували підприємство десятиліттями: наприклад, зберегли 30% особистого доходу КП, розірвавши договір з приватним сервісом прийому і обліку комунальних платежів і не допускають затримок заробітної плати співробітників за рахунок того, зо повністю відмовились від платних послуг сторонніх організацій з ремонту і всі необхідні роботи виконують силами підприємства, жодної копійки не витрачаючи на підряди. Все це дозволяє комунальному підприємству не бути заручниками приватного бізнесу, зберігаючи бюджетні кошти в бюджеті.

Одним з ключових пріоритетів КП «Теплопостачання міста Одеси» в 2020 році є підвищення економічної ефективності та безпеки за рахунок сталого розвитку технічного обслуговування. Так, в рамках підготовки теплового господарства до опалювального сезону КП «ТМО» виконано 100% робіт, необхідних для своєчасного початку опалювального сезону, а саме: виявлено та усунено 600 пошкоджень трубопроводів в результаті гідравлічних випробувань теплових мереж, проведено поточний ремонт 700 км теплових мереж, замінено 7 814 м.п. непридатних до роботи труб, відремонтовано і повірено 3 498 контрольно-вимірювальних приладів та 10 котлів, піддано технологічним випробуванням 39 котлоагрегатів, а також упорядковано 200 розкопок після проведення всіх вищевказаних робіт.

Для забезпечення надійної роботи системи теплозабезпечення відновлюють і вводять в експлуатацію профільні цехи, наприклад: Цех з виготовлення поверхонь нагріву котлів для ремонту тепломеханічного обладнання, Електролабораторію для ремонту, перемотування та діагностики електродвигунів і Стенд вібродіагностики обертових механізмів для своєчасного визначення та усунення підвищеної вібрації.

В реконструкції теплових мереж віднині використовують системний підхід. Так, станом на сьогоднішній день всю гілку від Італійського бульвару до вулиці Сегедської капітально відремонтовано і завдяки цьому найближчі 30 років нових розкопок на даній ділянці буде уникнуто. Крім того, силами КП в 2020 році реконструйовано теплотрасу на вулиці Канатній. Ремонт пройшов на ділянці довжиною в 627 метрів від Семінарської до Бісквітного провулка. Всю магістральну гілку було замінено на нову попередньоізольовану трубу, що обладнана системою сигналізації, дистанційного контролю та моніторингу. Окрім прокладки нової труби, реконструкцією даного відрізку передбачено ремонт 7 існуючих теплових камер — там прокладають абсолютно новий ізольований трубопровід і за рахунок цього необхідності в нових розкопках Канатної в осяжному майбутньому більше не виникне.

В новому 2021 році кінцева мета розвитку всіх напрямків діяльності КП «Теплопостачання міста Одеси» — якісна послуга за адекватною ціною. Для цього в рамках стратегічного розвитку підприємства буде закінчено розробку, узгоджено і введено в експлуатацію Схему тепломереж, що ляже в основу довгострокової інвестиційної програми розвитку системи теплопостачання і в підсумку дозволить знизити витрати одеситів на опалення до 40%. Крім того, в КП підвищать рівень безпеки на виробництві за рахунок обладнання всіх котелень підприємства системою пожежної сигналізації.

22 грудня 2020 року директорка КП «Теплопостачання міста Одеси» Ганна Позднякова презентувала представникам ЗМІ м. Одеси підсумковий звіт про результати роботи підприємства в перший рік свого керівництва.

Ганна Іванівна очолила КП «ТМО» в грудні 2019 р. Під новим керівництвом підприємство вступило в 2020 рік зі старими проблемами, а саме 1,3 млрд. грн кредиторської та 600 млн. грн дебіторської заборгованостей і заарештованими рахунками.

Згідно з матеріалами звіту, в таких умовах вперше за багато років вдалося працювати без збоїв в подачі тепла впродовж всього опалювального періоду, а ще — не витратити жодної копійки бюджетних коштів на підрядників, врегулювати проблему 140 млн. грн заборгованості перед НАК «Нафтогаз України», скоротити збитки попереднього року на 77 млн. грн, регулярно і вчасно виплачувати заробітну плату працівникам КП, що з 2018 року взагалі не виплачувалась і багато іншого.

В 2020 підприємству вдалося зберегти кадровий потенціал при 100% оплати праці. Так, восени 2018 року зупинка видачі заробітних плат співробітникам КП «ТМО» призвела до масових звільнень і серйозного відтоку фахівців. Станом на 15 квітня 2019 року для нормальної роботи КП «Теплопостачання міста Одеси» бракувало 376 спеціалістів і кількість необхідних кадрів продовжувала зростати. З січня 2020 після року затримки в КП «ТМО» відновлено видачу заробітних плат, в зв’язку з чим на підприємство почали повертатися співробітники. Станом на грудень 2020 року в КП «Теплопостачання міста Одеси» заборгованостей по виплатам співробітникам немає, більш того — вперше за останні роки колектив КП отримує заробітну плату вчасно.

Крім того, в КП «ТМО» почали розробку актуальної Схеми тепломереж, якої в Одесі не було понад 25 років. Схема тепломереж — найважливіший після Генплану і зонінгу документ, без якого неможливо визначити точні суми фінансування для модернізації теплового господарства, пріоритетність оновлення основних теплових магістралей та економічний ефект проектів з енергоефективності для міста. В середині 2021 року в КП «ТМО» очікують до здачі проект, що зібрав максимум даних про діючу систему теплового господарства міста. Нова схема ляже в основу довгострокової інвестиційної програми з розвитку системи теплопостачання.

19 червня 2020 року КП «ТМО» підписало меморандум про співпрацю з проектом Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Це — перший випадок участі Комунального підприємства Одеси в програмі такого рівня за всю історію незалежної України. Мета проекту — вивести систему централізованого теплопостачання міста на сучасний європейський рівень. Пілотний проект USAID дасть можливість знизити вартість і споживання тепла в Одесі на 40%.

Серед досягнень 2020 року в сфері економічного розвитку — реструктуризація 11,2 млн грн. боргу НАК «Нафтогаз України»: тобто, одеські тепловики виплатять борг за газ рівними частинами протягом 5 років, що дозволить врятувати 116 млн. грн. міського бюджету, списавши на цю суму штрафи і пеню за несвоєчасну плату. Крім того, вперше за багато років НАК «Нафтогаз України» викреслив одеських тепловиків зі свого «чорного списку» сумнівних боржників і підприємств, що можуть зірвати початок опалювального сезону. Весь цей комплекс заходів очільниця КП «ТМО» Ганна Позднякова назвала важливим кроком на шляху виведення підприємства з кризи, що не став би можливим за постійного зростанні суми пені та штрафів заборгованості в період з 2011 року.

Не зважаючи на блокування білінгової системи та інші проблеми підприємства, в 2020 році КП «ТМО» вдалося зібрати чималий відсоток платежів з населення, скоротити його заборгованість на 140 млн. грн. Раніше підприємству вдалось позбутися сумнівного «партнера», який понад 10 років «викачував» з КП гроші за «підтримку» білінгової системи обліку спожитої теплоенергії. Для відновлення знищених хакерами масивів даних
до роботи над цією програмою було залучено Департамент інформації Міськради: наразі його фахівці намагаються самостійно адмініструвати програму.

З метою економічного відновлення суму збитків підприємства буде зменшено з 586 млн. грн. до 77 млн. грн, витрати на паливно-енергетичні ресурси скоротять за рахунок енергозберігаючих заходів, а розвиток цифрових технологій забезпечать на 100% прозорі процеси білінгу і створення платформи для удосконалення перспективних бізнес-процесів.

Iнші записи